Διαμορφώθηκαν οι διάδρομοι και συνεχίζονται οι εργασίες στον περιβάλλοντα χώρο του νέου Δημαρχείου
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντα χώρου του νέου Δημαρχείου Καρδίτσας. Μετά τις εκσκαφές, την απομάκρυνση δένδρων και άλλων εργασιών, τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε η τσιμεντόστρωση για τη διαμόρφωση των διαδρόμων και της πλατείας στο χώρο. Όπως ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Παν. Σβερώνης, οι εργασίες τσιμεντόστρωσης ολοκληρώθηκαν και πλέον ο εργολάβος πραγματοποιεί Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ