Χάλκινο μετάλλιο ο αγέρωχος Δημήτρης Τσιάμης
Οχι μόνο δεν λέει να το βάλει κάτω ο Δημήτρης Τσιάμης, αλλά συνεχίζει να καταγράφει διακρίσεις και να συλλέγει μετάλλια. Στο βαλκανικό πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου που έγινε στο Πανθεσσαλικό Στάδιο ο 44χρονος συμπολίτης αθλητής κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο τριπλούν με επίδοση 16.18. Παρότι δεν βρισκόταν σε καλή κατάσταση όπως ο ίδιος δήλωσε στο τέλος, Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ