Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας για την συγχώνευση Συνδέσμων Ύδρευσης

Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας για την συγχώνευση Συνδέσμων Ύδρευσης

Το δημοτικό συμβούλιο Καρδίτσας στη συνεδρίασή του της 23 Ιουνίου του 2026 αφού ενημερώθηκε από τη διοίκηση του Συνδέσμου Ύδρευσης Δήμου Καρδίτσας και Λοιπών Δήμων για την επιχειρούμενη κατάργηση – συγχώνευση Συνδέσμων στη βάση σχετικής νομοθετικής πρωτοβουλίας της κυβέρνησης, εξέδωσε το παρακάτω ψήφισμα: 1. Εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στην επιχειρούμενη αυτοδίκαιη κατάργηση του Συνδέσμου Διαβάστε περισσότερα...

Πηγή: karditsaIN

ΔΗΜΟΙ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ