Μήνυμα συνέχισης του αγώνα τους έστειλαν αγρότες και κτηνοτρόφοι με μηχανοκίνητη πορεία (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)
Στους δρόμους της Καρδίτσας βγήκαν απόψε αγρότες και κτηνοτρόφοι, με αυτοκίνητα και συμβολικό αριθμό αγροτικών μηχανημάτων. Έστειλαν μήνυμα συνέχισης του αγώνα για την επιβίωσή τους, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων. Πιο αναλυτικά, μηχανοκίνητη πορεία στην Καρδίτσα εν μέσω καλοκαιριού και καλλιεργητικών εργασιών πραγματοποίησαν νωρίς το βράδυ αγρότες και κτηνοτρόφοι, στο πλαίσιο των Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ