Απονεμήθηκε το τρόπαιο της πρωταθλήτριας στη Δόξα Μασχολουρίου
Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο γήπεδο του Μασχολουρίου η εκδήλωση για τη στέψη του πρωταθλήματος της Α’ Ερασιτεχνικής Κατηγορίας στη Δόξα. Ως γνωστόν, “ασπρόμαυροι” αναδείχθηκαν πρωταθλητές αφού δικαιώθηκαν στην έφεση που κατέθεσαν στις αρμόδιες επιτροπές της ΕΠΟ κατά του κύρους του αγώνα με τον ΑΟ Σελλάνων που είχε λήξει ισόπαλος 1-1. Την απονομή του τροπαίου έκαναν Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ