Συγχαρητήρια στην αθλήτρια του «Νηρέα» Μιχαέλα Ποπώλη για την μεγάλη της επιτυχία
Η Δημοτική Αρχή Καρδίτσας με ιδιαίτερη χαρά απευθύνει θερμά συγχαρητήρια στην Μιχαέλα Ποπώλη για τη συμμετοχή της στο Μεσογειακό κύπελλο κολύμβησης 2026 που διεξήχθη στο Νόβι Σαντ της Σερβίας από 19 έως 21 Ιουνίου. Η αθλήτρια του Α.Σ. Νηρέα Καρδίτσας αποτέλεσε μέλος της Εθνικής Ομάδας κολύμβησης εκπροσωπώντας επάξια το Δήμο μας και την Ελληνική κολύμβηση Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: karditsaIN