Ο ΣΕΑΝ Καρδίτσας στην τελετή λήξης του 2ου ΚΕΜΕΦ

Ο ΣΕΑΝ Καρδίτσας στην τελετή λήξης του 2ου ΚΕΜΕΦ

Ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Καρδίτσας έδωσε το παρών στην τελετή λήξης της 1ης Εκπαιδευτικής Σειράς του 2ου Κέντρου Μετεκπαίδευσης Εφέδρων (2ο ΚΕΜΕΦ), που πραγματοποιήθηκε στο Λιτόχωρο, με τη συμμετοχή των μελών του Δ/Σ -Ντενησιωτη Ιωαννη -Παπαδακη Ιωαννη -Μπιτζουνη Πετρο Η παρουσία του Συνδέσμου στην τελετή αποτελεί έμπρακτη έκφραση της στήριξής του στον θεσμό της μετεκπαίδευσης Διαβάστε περισσότερα...

Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ

ΔΗΜΟΙ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ