Οφείλουν να προβληματιστούν
Σε δίωρη παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την εφορία θα προχωρήσουν σήμερα από τις 8 έως τις 10 το πρωί φορείς και σωματεία του Νομού. «Η πρωτοφανής συμμετοχή των φορέων και κυρίως η κατάσταση που επικρατεί στην τοπική αγορά και την τοπική οικονομία οφείλουν να προβληματίσουν την κυβέρνηση και τους τοπικούς βουλευτές» υπογράμμισε μιλώντας στο «Ράδιο Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ