Παραμένουν πεσμένα τα κολωνάκια

Παραμένουν πεσμένα τα κολωνάκια

Πριν από αρκετό χρονικό διάστημα είχαμε σχολιάσει ότι τα κολωνάκια που βρίσκονται στο πεζοδρόμιο της οδού Αγ. Κων/νου στο όριο με τον ποδηλατόδρομο είχαν πέσει, προφανώς έπειτα από την πρόσκρουση κάποιου οχήματος πάνω τους. Διερχόμενοι χθες από το σημείο διαπιστώσαμε ότι τα κολωνάκια παραμένουν πεσμένα στη θέση τους, καθώς προφανώς δεν έγινε η αποκατάστασή τους. Διαβάστε περισσότερα...

Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ

ΔΗΜΟΙ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ