27 αριστούχοι στις πανελλαδικές από τα ΓΕΛ στο Ν. Καρδίτσας
Τέλος η αγωνία για τους υποψήφιους των Πανελληνίων εξετάσεων, καθώς χθες ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες τους. Συνολικά 27 μαθητές στο Νομό Καρδίτσας, έναντι 32 την περυσινή χρονιά και 27 την προπερσινή, κατάφεραν να συγκεντρώσουν βαθμό πάνω από 18. Για ακόμη μία χρονιά, οι βαθμολογίες για τις πανελλαδικές εξετάσεις στάλθηκαν στα κινητά των υποψηφίων που είχαν υποβάλει Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ