Προχωρούν οι εργασίες στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου Καρδίτσας
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανακαίνισης των εξωτερικών ιατρείων στο Νοσοκομείο Καρδίτσας αλλάζοντας την εικόνα του χώρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ οι εργασίες ανακαίνισης του τμήματος των εξωτερικών ιατρείων, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει η επόμενη εργολαβία ώστε μέσα στο καλοκαίρι να έχει ολοκληρωθεί πλήρως η ανακαίνισή τους. Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ