Νέα αμερικανική επίθεση κατά του Ιράν

Νέα αμερικανική επίθεση κατά του Ιράν

Κλιμάκωση και πάλι στη Μέση Ανατολή, μετά τις επιθέσεις εναντίον ιρανικών στόχων στην περιοχή των Στενών του Ορμούζ, που πραγματοποίησαν τα ξημερώματα της Κυριακής, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις. Λίγη ώρα αργότερα, ήχησαν οι σειρήνες στο Μπαχρέιν και το Κουβέιτ έπειτα από επίθεση του Ιράν με πυραύλους και drone. Οι Φρουροί της Διαβάστε περισσότερα...

Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ

ΔΗΜΟΙ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ