Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας για το Κέντρο Γυναικών Καρδίτσας
Το Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τη Διοίκηση και τις εργαζόμενες/οι του Κέντρου Γυναικών Καρδίτσας, εκφράζει μέσω του παρόντος ψηφίσματος την έντονη ανησυχία του για τον κίνδυνο κατάργησης οργανισμών και φορέων με αποδεδειγμένη λειτουργική αναγκαιότητα και ουσιαστικό κοινωνικό έργο, όπως το Κέντρο Γυναικών Καρδίτσας. Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα επιφέρει κοινωνικές και εργασιακές αναταράξεις, Διαβάστε περισσότερα...
Πηγή: karditsaIN