Χωρίς «προστασία» δεν υφίσταται ποδηλατόδρομος

Χωρίς «προστασία» δεν υφίσταται ποδηλατόδρομος

Σχεδόν 23 χρόνια πριν, επί δημαρχίας του αείμνηστου Χρήστου Τέγου ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου ποδηλατοδρόμου στο κέντρο της πόλης που ήταν στο ύψος του πεζοδρομίου με κυβόλιθους και με προστατευτικά μεταλλικά κολωνάκια που δεν επέτρεπαν την κατάληψή του από αυτοκίνητα. Το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων σταδιακά επεκτάθηκε, ενώ στην πορεία δοκιμάστηκαν και άλλοι τρόποι διαμόρφωσης ποδηλατοδρόμου. Στην οδό Κίτρους Επισκόπου πάντως όπου ο Διαβάστε περισσότερα...

Πηγή: ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ

ΔΗΜΟΙ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ